Le fait nucléaire, parlons-en ! L’objectif de cet enseignement est d’apporter aux élèves les connaissances nécessaires à la compréhension des enjeux historiques, économiques, politiques, sociaux, culturels et sanitaires depuis l’installation du CEP.

Les élèves sont amenés à construire leur opinion sur une question socialement vive, à travers l’étude de documents variés reflétant les différents points de vue sur ce thème.

Te parau o te atomi, ’a tāu’aparauana’e ! Te fā o teie ha’api’ira’a, ’ia māramarama maita’i te mau pīahi i ni’a i te mau ravera’a nō te pae o te tuatāpapara’a ’ā’ai o te fenua, o te ihiihi o te fenua, o te poritita, o te tōtiare, o te ta’ere ’e o te ea, mai te tau i ha’amauhia ai te CEP.

E tītauhia i te pīahi ’ia fēruri i ni’a i te hō’ē uira’a faufa’a roa, na roto i te tuatāpapara’a i te mau parau pāpa’ihia ’e te mau rāve’a rau tei fa’ahitihia i teie tumu parau.